tisdag 1 mars 2011

30 dagar !

Godmorgon 1 Mars ! Måste ju erkänna att februari gick fort, vilket innebär att det bara är 30 dagar kvar. Och jag skall åka till turkiet. Först skall jag få spendera 10 dagar på Gran canaria, sen bär det av till turkiet. Just nu längtar jag mer än någonsin, jag är helt slut utav allt arbete här hemma, och trött på det.. Har öppning på macken idag igen, hade öppning på macken igår med, det var tungt efter att ha jobbat till 22 på söndagen. När jag kom hem igår så kände jag mig verkligen helt slut i huvudet, helt handlingsförlamad till att göra nåt vettigt.. Tog en powernap och åkte sen till mamma och skrev ut papper, sen blev det till att åka hem till sängen. Halv nio låg jag och släckte väll runt kvart i skulle jag tro, skönt. Men tillslut vaknade jag och var stressad för jag trodde jag skulle upp, men då var klockan bara ett! Så det var bara att somna om.. Men nu sitter jag här, nyduschad och väntar på att mina ägg skall koka klart, känner mig lite mer utvilad idag och hoppas på att få en riktigt bra dag! En riktigt bra start på Mars månad med andra ord!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar