tisdag 1 mars 2011

1 dag kvar !

Om jag bara tar mig igenom morgondagens arbetspass och ispass så är jag ledig sen, eller ja, ledig imorgon kväll och sen hela torsdagen..! Det ska bli så jävla skönt, som jag har längtat efter en ledig dag.. Men jag har en massa massa att göra då, men jag kan iallafall göra de på mina egna vilkor, när och hur jag vill ! Imorgon kväll ska jag få träffa älskade Milan också, vi ska ha mys kväll, längtar hur mycket som helst faktiskt.. Blir kanske en lång hårinpackningskur också, jag verkligen ÄLSKAR min inpackning..! Men nu skall jag krypa till kojs, har varit en lång dag med öppning på macken och sen passet här på Helgesta sen 16 idag.. Men som sagt, inte långt kvar nu, bara denna natt, Statoil imorgon och ishallen.. Sen.. Sen.. Mys och LEDIG! Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar