fredag 25 mars 2011

Fantastic !

Det blev en ypperligt fantastisk kväll igår, vi åt middag, bowlade och hade allmänt trevligt ! På väg mot Nyköping så fick jag äntligen tag på Lina och frågade om hon inte skulle med, och självklart var hon på, så vi plockade upp henne när vi väl var framme i Nyköping och sen åkte vi mot bowlinghallen. Väl där så beställde vi lite dricka och mat, uppladdning inför kvällens bowling. Vi spelade även lite på spelautomaterna, Madelene hade tur och vann lite grann iallafall, Emil hade ännu mer tur och vann ännu mer... han och pengar asså... Själv förlorade jag allt jag spelade ! Men vi åt och drack, sen var det dags, bowling ! Och jag måste erkänna, det är inte min grej.. Men som jag sa till Lina igår, förr i tiden var jag jävligt dålig på bowling men hade en jädrans tur, nuförtiden är jag jävligt duktig på det men har en förfärlig otur bara.... Eller? I vilket fall som helst, vi hade riktigt trevligt, en kväll med familjen, mina syskon, hela högen !

Efter bowlingen när dom andra torrnissarna skulle bege sig hem så stannade Lina och jag kvar i Nyköping och bestämde oss för att gå ut och ta ytterligare ett glas.. två glas.. kanske tre.... ja ni förstår.. Så det gjorde vi, och vi hade det sååå trevligt ! Träffade två jätte trevliga irländare som vi hängde med, var jätte kul att få prata engelska hela kvällen, bra träning för min del! Vi träffa även två andra skumma typer, en spanjor och en ryss, dom trodde att dom ägde oss efter att vi hade pratat med dom, så när vi började hänga med irländarna så blev dom lite snea.. försökte locka med efterfest och vindrinkar men vi är helt enkelt inte de brudar som går på det tricket, utan vi stannade och hade det riktigt trevligt bara! Tog sen en taxi hem till Lina efter ett litet besök på pizzerian, och ja, jag syndade, men med gott samvete ! Väl hemma kröp vi i säng, nöjda efter en riktig toppen kväll, så sammanfattat, gårdagen blev helt enkelt helt FANTASTIC ! Tack för en underbar kväll bröder och systrar !

Dagen idag har inte varit helt tokig den heller, Lina och jag åt frukost och hade ägg-kunskap i Linas kök, fick lära mig en hel del om ägg, bra grejer! Sen gled vi ner på stan, men jag hade ju bara mina skyhöga pumps, vilket inte kändes helt rätt i varken fötter eller tillfälle, då säger jag bara Thank god for H&M ! Sprang in och köpte ett par vita söta tygskor för 99:- helt värt det ! Sen gick vi och fick mina ögonbryn fixade hos en frisör, hon tog nästan lite väl mycket dock, hade gärna sparat lite, men försent.. Ser faktiskt inte så illa ut, la i lite färg på dem nu ikväll också, så det är okej. Känns iallafall skönt att ha fixat dom, lite vardagslyx åt sig själv ! Har även äntligen hunnit med att träffa tjejerna i scaniarinken idag, oj vad jag har saknat dom, och kommer sakna.. Det är så många människor jag kommer att sakna när jag åker.. hur ska jag klara mig.. Men återigen, tack för att jag har så fantastiska vänner och familj.. Eller som jag skulle vilja säga det Vämilj, för det är både och.. ! Godnatt !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar