söndag 6 mars 2011

Härliga söndag !

Har haft en riktigt skön söndags förmiddag ! Gick upp vid halv tio, avnjöt mina goda frukostbullar och mitt kaffe, bara satt och vaknade och hade det bra. Sen blev det en springtur, solen värmde på riktigt härligt, man får verkligen vårkänslor! Har även hunnit att städa och dammsuga och nu väntar en lång skön dusch! Kvällen skall jag spendera på macken, känns faktiskt bra, slutar ju 22.10 ikäll, så då är det inte så farligt.

Idag är det bara 24 dagar kvar tills jag åker, jag tror inte riktigt att jag är nervös, är nog mest glad bara, att äntligen få komma ut i livet. Fast egentligen så tror jag inte riktigt att jag har förstått vad jag håller på med.. att jag faktiskt ska vara borta skitlänge.. Men det är nog bara bra, ingenting blir bra om man tänker för mycket, mer handling och mindre grubbling, det är nog mitt nya motto ! Nej, nu blir de duschen.. Trevlig söndag !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar