måndag 28 februari 2011

Turkiet !

Trött och sliten som ett djur var jag påväg att lämna macken efter dagens arbetspass, då ringde mobilen med något konstigt nummer.. det var från fritidsresor, det visa sig att jag kommer att få spendera min första sesong som reseledare i Turkiet ! Det känns faktiskt riktigt bra, trots att jag gärna hade fått något annat land, så känns de riktigt bra. Jag har faktiskt aldrig varit i Turkiet och det verkar så otroligt vackert! Men nu kommer vi till det jobbiga, jag måste ansöka om visum. Det blir ett väldans projekt och jag är sämst på det här med papperarbete. Men det är väll bara att ta tag i det på en gång! Nu börjar jag känna att det här verkligen är på riktigt. Jag kommer inte att behöva sitta här och häcka i sommar, jag kommer att vara på Turkiet. Wow.. Jag är nog rätt lycklig för tillfället, men jag är också ännu ännu mer stressad nu.. Nu måste jag sätta fart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar