fredag 18 mars 2011

Älskade bil !

Idag har jag lagt ut annons på min lilla bil... de känns så fruktansvärt.. Inte roligt alls. Det är redan flera som har ringt och jag har en spekulant kl.16 idag, så vi får väll se hur det går. Det gör ont men jag vet att det är det bästa, lämnar jag den hemma när jag åker så kommer den antagligen att rosta sönder och min lilla bil är värd mer än så... Jag hoppas bara att den kommer till ett gott hem, till någon som älskar den precis så mycket som jag göra! Men nu skall jag göra mig klar för att så småningom glida ner till macken.. Hur det går med bilen, det får vi se... Jobbar faktiskt mitt sista kvällspass på Statoil ikväll, sen har jag bara två dagspass kvar, men sista kvällen blir det. Så jag hoppas att jag får besök att en massa trevliga människor som kan förgylla denna last night på macken..!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar