torsdag 10 mars 2011

Visum !

Just nu.. allt som har med det här jävla visumet att göra ger mig huvudvärk.. Vill bara ha det klart så att jag slipper tänka på det längre! På tisdag skall jag besöka ambassaden med alla mina papper, sen är det ju bara hoppas att man blir godkänd, va fan händer annars? Nej det här med papper är verkligen inte min grej att hålla på med ! hoppas det här är sista gången...

Men till lite annat, igår hade vi den sista onsdags träningen med mina små åkare, den sista.. Vi tränade på uppvisningsprogram hela träningen och dom var bara SÅ duktiga, jag blir så imponerad ibland ! Hoppas att dom göra lika bra ifrån sig på söndag när det är dags att visa upp det för släkt och vänner ! Sen är det hela liksom över, jag vet ju inte om jag kommer tillbaka? Det känns lite som att lämna sina barn faktiskt.. låter riktigt töntigt, men de känns så.

Efter ishallen igår så åkte jag direkt till macken, körde stängningen igen, ibland kan man ju bara undra, var tusan alla människor är? Knappt en kotte inne... Var ju lill lördag igår och somliga hade varit på solvalla, det är ju kul att folk kommer in glada och lite halvpackade ibland. Så länge dom är glada och trevliga som vissa var, det jobbiga är, när det kommer in de som bara skriker så högt som möjligt för att höras och synas så mycket som möjligt, är allmänt otrevliga och dessutom börjar tända cigg ute vid pumparna?! Hur är människor pantade egentligen? Vissa borde inte ens få komma i närheten utav alkohol.. Nästa gång tänker jag vägra att sälja cigg. Thats it! Ne nu ska jag njuta av min lediga tid, får bli en springtur och ett bad idag ! Sen skall jag åter till macken och jobba, men bara till 22.10, efter det åker jag raka till helgesta och spenderar natten, bra att kunna kombinera jobben ! Jag önskar er en trevlig torsdag !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar