lördag 5 mars 2011

Ledighet i all ära !

Välkommen vackra vår.. fantastiskt väder ute! Gårdagen bjöd på en toppen mysig kväll hos Hanna på Lidingö, riktigt kul att få träffa Signe, Trang, Johanna och Juan igen. Vi satt uppe och spela spel och åt glass, kom inte i säng förrän runt 3 tiden, då var jag bra trött! Klev upp vid halv tio imorse och åt frukost tillsammans, sen körde jag brudarna till tunnelbanan för det var dags för Trang och Johanna att åka hem. Sen for jag också hem, och jag lyckades hitta rätt hela vägen hem (hatar att köra bil i stan) !

Väl hemma började jag sortera kläder, har lyckats få ner tre garderober till en.. Känns som att det kommer att bli mycket lättare att packa när det väl blir dags nu när jag rensat bort så mycket. Allting har jag lagt i Ikea kassar och ställt in i mitt förråd, SKÖNT !

Lägger mitt gamla liv på hyllan för ett tag !

Känns verkligen jätte skönt att jag har kommit igång med allt nu, det är inte så många dagar kvar nu, endast 25.. Fortfarande mycket att göra men det går ju iallafall framåt! Blev lite orolig igår dock, fick en papper från fritidsresor som jag skall ta med till ambassaden, men på det ena pappret så står allting rätt, det står turkiet och allt... men på det andra så är mitt namn felstavat och det står THAILAND?! Det gör mig lite nervös.. för jag vet ju att jag skall till turkiet, men jag kan väll inte gå till turkiska ambassaden med ett papper som det står thailand på? Nä, där måste det blivit något knas. Hoppas det hinner lösa sig eller att jag åtminstone får en vettig förklaring! Men nu skall jag fortsätta röja och så skall jag så småningom ta mig ut på en springtur i detta underbara vårväder !




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar