fredag 4 mars 2011

God morgon Fredag !

Jag måste erkänna att det var lite skönare när jag satt här igår och åt frukost.. Hade en hel dag utav ledighet framför mig. Men dagen gick som väntat fort, men jag hann med en del! Som sagt så hann jag beställa lite papper, tog en joggingtur i solen, jag städade lite (fast det är stökigt nu igen), Jag röjde bort en helt ikea kasse med kläder och provade gamla klänningar för att se om dom skulle med till Turkiet eller slängas in i förrådet! Jag var även och hälsade på min älskade lilla ponny, hon har det så bra där hon står nu, dom hade varit på en lång ridtur enda in till Gnesta, så gulligt.. Väl hemma därifrån var jag frusen och blöt om fötterna, för att inte tala om hungrig! Jag slängde ihop en vegetarisk gratäng som blev skitgod, resterna åker med till jobbet idag! Jag fick även lite tid till mitt bakande igårkväll, det blev muffns med blådär, hallon och björnbär, dom blev typ blå, bären färgade av sig när jag rörde i dom men det gjorde inget! Sen bakade jag även havrekakor med choklad i, super smarrigt ! Men eftersom jag skulle upp idag vid denna tid så var det läggdags som gällde vid 22 tiden, skönt ! Och nu sitter jag här, fredag morgon, öppning på macken, en hel dag framför mig, härligt ! Men i övrigt så vill jag helt enkelt bara säga Godmorgon Fredag !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar