onsdag 23 mars 2011

Bowlingkväll !

Idag har det varit en seg dag, jag har haft så tråkigt och har så gärna velat hitta på något, men ingen som har kunnat :( tråkigt.. Bestämde mig för att ta en trip till Södertälje och inhandla svarta pumps till min uniform, men på vägen ner stannade jag på macken och fikade lite, och där fastnade jag, nästan hela personalen var där så det var så trevligt! Jag dissade helt enkelt Södertälje helt och hängde där istället. Sen bestämde jag med mina bröder att det var dags att vi hittade på något, så vi bestämde bowling kväll i Nyköping, så ska vi äta där innan också, så mysigt ! Så nu sitter jag bara och väntar, om en stund skall vi åka, ska bli så kul ! Så jag hoppas att alla andra får en minst lika trevlig kväll som jag kommer att ha! PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar