tisdag 29 mars 2011

Sista kvällen i Sverige !

Wow, nu är det nära.. om några timmar sitter jag i bilen på väg till arlanda. Jag har nog inte riktigt förståt det själv än, att det är dags nu. Jag är bara så lycklig, allting känns så spännande och roligt, nu börjar MITT äventyr på riktigt. Det har dock varit en stressig dag idag, åkt runt och fixat det sista och sagt hej då till alla.. Usch vad jag kommer att sakna alla.. min familj.. Men jag kommer ju hem igen, någon gång.. Kanske till och med åker hemnågot i sommar och hälsar på, det får vi se! Men iallafall, just nu så bara längtar jag tills jag är framme, kommer nog bli tio toppen dagar på Gran canaria, perfekt uppladdning för mitt nya liv i turkiet. Men nu skall jag fixa det sista, och skölja ur min inpackning jag har i håret, var tvungen att lyxa till det lite för mig ! Efter en lång väntat så är det snart dags !

Mitt liv nerpackat och redo för nystart !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar