onsdag 2 mars 2011

Vårkänslor !

Idag har jag fullständiga vårkänslor, det är "varmt" ute och solen skiner, helt underbart! Sov riktigt bra inatt så jag känner mig så utvilad. Har varit en riktig toppen dag nere på macken, alltid skönt när det bara är några timmar. Nu sitter jag och äter soppa och skall planera en liten liten uppvisning som mina små åkare skall göra, för nu är snart isen borta, och självklart måste dom få visa upp familj och vänner hur duktiga dom har blivit! Känns jätte sorgligt att lämna dom, speciellt när det går så bra.. Men det är dags för mig att göra något av mitt liv.. känns lite som att man bott i ishallen i hela sitt liv redan, så jag klarar mig nog med en paus ett tag! Nej nu måste jag bränna en skiva med lite låtar som vi kan använda oss utav.. Längtar till kvällen. PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar