torsdag 17 mars 2011

Gangsta Gittan !

Hemma från jobbet igen, men eftersom jag har lyckas vända på mina dygn de senaste dagarna så kan jag inte sova.. Så jag passade på att göra lite nytta och rensa igenom min dator lite, har tagit bort en massa skit jag inte behöver (iallafall tror att jag inte behöver?) så att jag kan fylla på med annat skit..! Men när jag bläddrade igenom alla mina album med bilder så hittade jag den här bilden på min super coola mormor !

Mormor Gangsta-Gittan !

Aldrig försent att bli hipphoppare va? Jag bara älskar den här bilden ! Det är nog svårt att få tag på en mormor som denna, hon har sån jävla humor och är så sjukt rolig! Finns en fin bild från julafton också, då hon fick en ögonpenna som hon önskat sig. Emil skulle då pröva denna på lilla mormor och målade ett litet ***kors på kinden (självklart bara på skämt, vilket man egentligen inte skall skämta om) Men OM vi skrattade då alltså, hon ser riktigt grym ut, men utav respekt till alla individer här i världen så tänker jag inte lägga ut den bilden, men ni kan ju bara föreställa er! Åh vad jag älskar min mormor och kommer sakna henne när jag drar ut i världen !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar