torsdag 17 mars 2011

4 arbetspass kvar !

Det återstår 4 arbetspass för min del, sen behöver jag inte arbeta i Sverige under en väldigt lång tid. För tillfället vill jag bara att dessa dagar ska gå fort, för jag är uppriktigt sagt helt slut nu, vänder på dygnen totalt när man jobbar kväll och jag bara känner att det räcker nu ! Samtidigt så är det ändå dom sista passen, sista gången jag träffar en del kunder på jätte länge, kanske för alltid, så jag borde liksom ta vara på dessa dagar, önskar att jag inte var så slut bara.. Men på lördag och söndag jobbar jag dagtid, det ska bli härligt, kanske är jag piggare då ! Om en timme och tio minuter börjar jag jobba igen, har inte gjort något vettigt förutom att diska.. Men snart har jag min ledighet, men i själva verket är jag skit stressad över allt som jag ska göra på min lediga vecka. Det är så många jag måste träffa (som jag självklart vill träffa) och så mycket jag måste göra, drömde till och med om allt inatt, de är en del att hinna med. Men bara jag planerar in allt så kommer det nog att gå fint ! Nu ska jag koka lite ägg och sen börja göra mig klar för macken.. På återseende !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar