lördag 5 mars 2011

Lördag !

Ja, en lördag som denna, vad ska man säga..! Fick mycket gjort idag.. Rensat, joggat, tvättat, bakat och ja, vad mer kan man begära utav en lördag? Bakade jätte smarriga grahamsfrallor som jag skall avnjuta till mitt morgonkaffe imorgon, längtar liksom nästan redan till frukosten imorgon.. Var hemma hos mamma och fick lite mat i magen också och en jätte god efterrätt som hon lagat, hon är så duktigt ! Sen spelade Emil, Mormor och jag ett parti 500 (kortspel) det gick inge vidare för mig.. Men jag hade garanterat vunnit om det var försten till -500 (!) men så är ju inte fallet.. Mysigt iallafall att ha en lugn kväll hemma hos mor. Väl hemma så stod grannen på balkongen, självklart blev man uppbjuden på ett glas vin... ett.. blev tre. Men det var mysigt och väl behövligt, kommer iallafall kunna somna gott nu ! Tänker se till att fixa en bra film nu, sen skall jag krypa ner i sängen och somna till den, ja, så är det tanken. Längtar till morgondagen och hoppas att den bjuder på ett lika vackert vårväder som idag, får gärna blåsa lite mindre dock. Men Godnatt !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar