onsdag 16 mars 2011

2 Veckor !

Det känns konstigt att säga det, men om två veckor har jag landat på Gran canaria för fritidresors 10 dagars kurs.. två veckor.. OM jag längtar ! Igår var jag uppe på ambassaden och lämnade in min visum ansökan. Gick smidigare än jag trodde, så skönt att ha det ur världen ! Det var riktigt vacker att åka igenom Stockholm igår, helt fantastiskt. Dock hade jag lite problem att komma ur stan, jag är ingen höjdare på att köra bil där, men jag är förvånad och riktigt stolt över att jag hittade utan gps !

Väl hemma igen så mötte jag upp älskade Lina som kom på besök, vi käkade tillsammans och åkte sedan ner till ishallen. Uppvisningsdags ! Tjejerna verkade lite smått nervösa och var lite okoncentrerade till en början, men sen insåg dom hur mycket folk det var som skulle titta och blev genast mer fokuserade! Dom fick på kläderna och lite glitter på kinderna, värmde upp och körde igenom programmet på marken ett par gånger, sen var det dags! Det gick så jävla bra, publiken jublade och tjejerna hade skitkul, stolt stod jag där med en tår i ögat. Riktigt roligt att det gick bra, verkligen succé!

Lina och jag drog oss tillbaka hem igen, gick upp till Milan och korkade upp en flaska vin, pratade och njöt, sen började Desperat Housewifes vilket jag inte sätt på länge, så det var riktigt kul. Efter det så gick vi tillbaka till mig och drack te och åt mackor, sen gick vi igenom en radda gamla bilder och filmer som vi har tillsammans och fy tusan vad vi garva! Så sjukt kul.. Jag har aldrig hört någon rappa så mycket om fötter.. Stackars Lina.... ! hehe.. Sängen, sova och frukost, mysigt att slippa äta ensam. Sen blev det en kaffe nere på byn för att sedan vinka hej då till henne igen. Men då tog jag min tid och tränade, och hoppade sen ner i badet där jag legat tills nu, laddat batterierna för en kväll på macken. Stängning för min del ikväll, hoppas att jag får mycket trevligt sällskap där nere, Come join me !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar