torsdag 3 mars 2011

Papper, papper och papper !

Äntligen har jag min efterlängtade lediga dag! Men de känns inte som att jag kommer att vara ledig för fem öre..... Alla dessa jävla papper man måste fixa. Hatar sånt ! Var iallafall uppe i god tid, sov hemma hos Milan så jag vaknade när hon gick upp, sen gick jag hem när hon gick till jobbet och sen dess har jag suttit och försökt fixa en del utav allt åtminstone! Så nu har jag iallafall beställt ett pesonbevis, en A-skatte sedel och Ica kort. Ica kortet har jag beställt eftersom dom inte tar ut några avgifter för uttag i utlandet, och det vill man ju gärna slippa när man ska jobba utomlands! Personbeviset behöver jag till det här jäkla visumet jag måste ansöka om, sen måste jag ju fylla i alla visum papper också.. Fixa ett pass foto och sen tillslut bege mig upp till Turkiska ambassaden i Sthlm för att lämna in allt. Men det blir inte förrän om ett tag eftersom jag måste få hem alla papper först!

Jag vill verkligen få klart så mycket som möjligt idag, det är så mycket annat jag vill hinna med när jag väl är ledig. Nu börjar ju solen krypa fram också och jag hoppas den bestämmer sig för att komma fram helt så att man kan ta en härlig jogging tur i vårvärlden ! Sen vill jag gärna börja sortera lite kläder också, börja paketera ner sånt jag inte behöver i lådor.. Åhhh vilken ångest jag får.. Jag vill helt enkelt egentligen bara vara ledig.. Baka en massa gott att fylla frysen med, vara ute och njuta i solen och bara ha de bra.. Ja, bäst att jag fortsätter så att jag blir "klar" !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar