måndag 28 mars 2011

2 dagar kvar !

Helgen gick förbi allt för fort, har varit en riktig toppen helg ! Fredag med taco och tårta hos mamma, sen promenerade jag hem, riktigt skönt! Lördag var det ridning med Madelenes dotter Emilia, sen inhandling utav frukt och mousserande. Vid halv tre kom Sandra, då satt vi ute i solen och skålade in våren. Sen kom resterande trupp och vi åt och myste, sen bar det upp till stan, först förfest och sen in på Berns till vårt bord vi bokat och drickmys. Lång kväll/natt, slutade på mc.donalds och sen skjuss hem, var hemma vid 6, 7 tiden, då kallade sängen! Gårdagen bjöd på middag och tårta hos pappa, som jag sedan toppade med ett besök hemma hos Milan. Men vad fort helgen har gått och nu återstår 2 dagar.. sen åker jag!

Jag började plocka fram lite kläder igår och slänga ner ytterligare mer som skall in i förrådet, jag är på slut spurten nu och måste bli klar. Kom precis in från en joggingtur nu, så nu blir det lite stretching och sen måste jag sätta fart ! 2 dagar.. sen börjar ett nytt liv ! Skål på den !




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar