måndag 7 mars 2011

Måndag !

Som det lilla citatet jag lämnade på jobbet igår "Se det positiva med att det är måndag: det är en hel vecka kvar till nästa" sant så sant, men ibland undrar jag om jag är en utav de få människor som faktiskt uppskattar måndagen? Jag tycker måndagen är en bra dag, första dagen på veckan, man kan nollställa sig och börja om igen liksom! Ja, jag gillar måndag ! För tillfället sitter jag med min uuuuuunderbara inpackning i håret, jag verkligen kämpar för att få mitt hår att må bra innan resan så att det kan växa sig riktigt långt och tjockt i värmen. Jag hoppas att det blir det iallafall, för jag vill verkligen ha långt hår, sådär riktigt långt..

Om en stund skall jag ner och äta lunch med Milan, typiskt nog så hade jag precis ätit lunch när hon väl svarade på min fråga om lunch, men det gör inget, en kaffe kan man ju alltid få ner. Ska bli trevligt att få sitta och prata lite iallafall, vädra lite som jag brukar säga! Känns skönt att man hinner med en del sånna här dagar när man skall jobba kväll, har stängning på macken ikväll, så jag börjar inte förrän 16.20. Får se om det blir mer röjning ikväll, jag likosm trivs med att plocka, städa och rensa där nere.. Fanns nog några skåp som skulle behövas fixas, super bra tidsfördriv! Nej nu skall jag skölja ur min inpackning och göra mig redo för lunch nere på G-town..! Tjingeling !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar