lördag 12 mars 2011

God morgon !

Idag är Emma trött.. Sitter och har precis ätit upp min gröt och väntar nu på att min tvätt ska bli klar ! Hade en toppen dag igår, kändes verkligen som vår! I torsdags åkte jag direkt till Helgesta efter att jag slutat på macken, sov natten där och jobbade till 9 igår morse, då åkte jag och simmade direkt, var super skönt! När jag kom hem sen så kokade jag lite ägg, fixade mitt kaffe och satte mig ute i solen på min lilla uteplats, och där var det varmt! Det var såå skönt, tråkigt att behöva avbryta det med att åka och jobba dock, men så är det ju... Efter jobbet inatt fick jag vara taxi till bror. Fick åka till Nykvarn och hämta, och självklart skulle dom "bara" dricka upp ölen..... Men dom var snabba, kul att bror är ute och gör något kul, det behöver han ! Sov sedan på soffan hos Milan, så mysigt ! Men idag är det jobb som gäller igen, och solen, den skiner redan nu, så jag tror att det kan bli en riktigt bra dag ! Jag hoppas iallafall innerligt att det blir det ! PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar