tisdag 8 februari 2011

Underbara uniform !

Det som glädjer mig starkt till att jobba för Fritidsresor är att dom har riktigt fina uniformer! En snygg pennkjol, ljusblå skjorta och kavaj, till det ska vi ha svarta pumps (Älskar att få gå i klackar på jobbet) och toppa allt med en söt scarf. Den andra uniformen vi ska ha är ett par snygga mörkblå skjorts och en jätte fin ljusblå piké, till den ska vi ha ett par vita gymnastik skor. Eftersom det är ett par dojjor man antagligen kommer bo i så vill jag ha ett par riktigt bra och bekväma, tanken slog mig också att de inte skulle va helt fel att få ut lite extra träning i ben och rumpa när man arbetar så jag har börjat kika på Reeboks Easytone skor, mycket möjligt att det inte alls fungerar men det skadar väll inte att testa? Jag har hittat två par walking skor som både ser snygga och bekväma ut.

Båda finns att beställa ifrån Ellos och är inte så jätte fasligt dyra om dom kan hålla vad dom lovar. Men jag har ett tag kvar på mig att bestämma mig, kika runt lite mer och se vad som finns, men för tillfället lockar dessa mest, för jag menar, hur underbart är de inte om man kan taighta till kroppen lite medans man arbetar? Drömma kan man i varje fall göra !

Måste börja leta efter ett par svarta bekväma pumps också, ska man gå i högklackat en hel dag i den värmen så vill man nog gärna ha ett par som "andas" lite... Får bli nästa projekt att söka efter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar