tisdag 15 februari 2011

Nytt på hyllan !

Nu är det 44 dagar kvar innan jag drar, vilket innebär att jag har 44 dagar på mig att boosta upp huden och få den riktigt fräsch och fin, laddad att bli härligt solbränd! Så här om dagen beställde jag lite sköna ansiktsprodukter ifrån http://eleven.se/ som jag fick hem idag!

Det jag beställde var en ansiktsskrubb från Mario Badescu, rengöringsgel och toner ifrån Clarins, Ansiktskräm och nattmask från Jabu´she. Jag provade dem alla utom masken direkt när jag fick hem det och huden känns bara såå fräsch nu, super nöjd! Ska lägga på masken ikväll innan läggdags så får jag riktigt fin hy till imorgon! Jabu´she är egentligen en anti age kräm, och jag har väll inte direkt fått några rynkor än, så det är inte därför jag använder den, men den slätar och jämnar ut huden så otroligt bra att jag inte kan sluta använda den! Det hela började med att jag brukade sno lite utav mamma när jag bodde hemma, men som sagt, jag blev fast så att jag började köpa mina egna! Men den kan jag verkligen verkligen rekommendera!

Men snart är det dags att dra till jobbet, så fort min tvätt är klar egentligen.. Har tvättat och städat nästan hela dagen, blev så fint ! Bara älskar när det är rent hemma, så mycket skönare att komma hem då! Men nu kommer jag inte var hemma på länge... Först till Helgesta och sova natten nu, sen direkt till Statoil och jobba så fort vi fått iväg eleverna till skolan, sen direkt ner till ishallen och köra träningen för mina små åkare och sen hem en stund och sen tillbaka till helgesta och sova natten igen.. Fullt upp, men det gillar vi....!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar