onsdag 9 februari 2011

Ett möte med en kär vän !

Nu är jag hemma ifrån nattens arbete, eller ja, jag var på jobbet och sov igen (de låter värre än det är, det är meningen att ja ska sova) så bortsätt att jag blev väckt 4-5 imorse så har jag sovit riktigt gott och känner mig ganska så ut vilad! Idag drar Matilda och Jennifer till Nya zeeland, fan vad coolt. Lite avis, men snart är det min tur! Jag är nästan ledig för dagen nu, har bara en timme i ishallen vid 17 tiden, annars helt ledig! Så det jag skall göra härnäst är att hoppa på ett utav dom här supermoderna tågen och åka upp till Stockholm och träffa fina Hanna, vi har inte sätts sen vi gick på guideskolan nov/dec 2010, så det var ett tag sen nu. Ska bli så mysigt att få prata ikapp om allt som hänt, om jobb och framtid. På guideskolan bodde vi mittemot varandra och hade mycket roligt för oss, speciellt nere i receptionen efter kvällens utenatt.... hehe.. I vilket fall som helst så ska de bli gö mysigt att träffa henne, så bäst att jag gör mig klar nu så att jag inte missar tåget.. Men fyyy vad jag hatar att åka tåg.


Hanna och jag på stranden i Lloret de mar 12 December 2010!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar