lördag 19 februari 2011

Hej lördags kväll !

Efter att jag hade haft en toppen torsdag och toppen fredags förmiddag så fortsatte kvällen i det spåret, åkte med Milla till hennes brors flickvän Johanna där vi blev bjudna på mat och gott sällskap, sedan klippte Milla mitt hår och jag la i min älskade underbara inpackning och hade den i nästan hela kvällen, så nu känns mitt hår underbart fräsht igen! Milla hade köpt ännu mer blondering och kletade in i sitt hår med hjälp utav Johanna, så nu är Milla ännu mer blond, riktigt läckert ! Men trots en lugn kväll igår så blev det rätt sent och jag var riktigt trött när klockan ringde halv sju imorse, men de var inte mycket mer att göra än att stiga upp och göra sig klar för dagens arbetspass! Och jag hade solen med mig hela dagen, helt underbart. Ikväll skall jag till Milla igen, blir mys med melodifestivalen. Men lugn kväll även ikväll eftersom det är jobb som gäller hela dagen och natten imorgon..

Igår kom det en faktura för avgiften jag måste betala för de 10 kursdagarna jag ska på, känns lite motigt att lägga ut 5 200 till när man redan lagt ut så mycket pengar.. inte billigt och bli guide inte.. Men jag hade ju kunnat tagit en shortcut med kort utbildning i Stockholm, men den är inte förrän i Maj och så länge vill jag inte va kvar här! Så då känns det som att det är värt dom pengarna för 10 dagar på Gran canaria, då kommer jag ju iväg redan den 31 Mars och alltid spännande med kurser, man kan ju aldrig bli helt full lärd! Men nu ska jag bara ta de lite lugnt en stund och sen bege mig mot Trosa! Trevlig kväll gott folk!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar