lördag 19 februari 2011

Godnatt Lördagkväll !

Ja då var jag hemma igen efter en super mysig kväll i Trosa med Milla! Vi åt supergod thaimat inne hos hennes andra brors flickvän Nokki, som är helt grym på att laga thaimat. Det blev även nagelfix, ansiktsmask och Milla färgade håret igen, och nu börjar hon komma väldigt nära den färg hon vill ha, kommer bli fedt! Men eftersom jag skall upp och jobba imorgon så blev det till att åka hem för min del, hade annars mer än gärna somnat där på soffan med tv.n på och sällskap, alltid mysigt.. Men så är det när plikten kallar.. kan bara tänka mig hur det kommer bli att komma ut som reseledare sen.. då lär de inte bli mycket sömn av inte, men sol, de kommer det bli och jag ser starkt fram emot att bli solbränd ! Men nej, nu skall jag bege mig i säng så att jag orkar med långpasset imorgon. Så, Godnatt och sov gott och tack för ännu en härlig dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar