söndag 27 februari 2011

Ben & Jerry !

oj oj oj.. det här har varit en hård dag. Vaknade något bakfull idag... Kläderna hade jag fortfarande på mig och sminket hade jag lite halft försökt att tvätta av mig i natt men inte lyckats så särskilt bra.. Sliten, det var de rätta ordet. Jag drack inte så mycket igår, men efter allt jobbande och dåligt med sömn så pallade min kropp inte så mycket! Men vi hade det jätte mysigt, kul att träffa Heidi igen och att äntligen få träffa hennes pojkvän, riktigt trevligt. Men som sagt, det blev slitsamt, men det positiva är att jag bara gjorde av med 80 kronor igår, det var inträdet, det har sina fördelar att vara tjej ibland ! Det var ganska så tungt att jobba ikväll, och värre kommer det nog vara att ha öppningen imorgon.. ska upp tio över fyra.. suck. Jag känner att jag håller på att ta slut nu.. Längtar till på torsdag, då är jag äntligen ledig. Men nu så ska jag krypa ner i sängen tillsammans med Ben & Jerry och titta på "Letters to Juliet", lite mys måste man ju unna sig såhär på kvällskvisten! Så Godnatt söndag !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar