lördag 12 februari 2011

47 Dagar kvar !

Det är 47 sketna dagar kvar innan jag skall åka.. De känns på tok för lång tid! jag vill ju åka nu. Men inte mycket att göra åt saken, egentligen är det ju bra för i min takt så får jag verkligen inget gjort i det jag ska göra innan.. Sen är det en massa jobb, vilket är bra så att jag får in lite pengar! Idag skiner solen, det är helt underbart vackert! Blir nog en lång promenad idag innan jobbet, men först skulle jag vilja smuggla in mig på en ledig tid i tvättstugan och försöka tvätta min vinterjacka, hoppas att jag kan fixa det utan att förstöra den..

Usch, på månag är det "alla hjärtans dag" och jag har verkligen utav någon anledning tok ångest över den dagen, tycker inte om den alls ! Det kan nog vara den mest sliskiga och deprimerande dagen för oss singlar och efter erfarenhet från förra året den mest krystade och ansträngda dagen för de i förhållande.. Antagligen inte alla, talar bara för hur det var för mig sist och jag säger bara blä! Nej, man kanske skulle försöka samla ihop ett gäng singlar, inhandla lite vin, choklad, färska frukter och sen bara äta och njuta av att va singel och fri, det kunde faktiskt vara riktigt mysigt och inte krystat eller ansträngt alls! Ja, iår tänker jag ge mig själv en bra erfarenhet utav "alla hjärtans dag" och se till att det blir en dag för singlar i andra singlars sällskap!
Hell yeah!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar