fredag 11 februari 2011

Världen är vit !

Var otroligt skönt med sovmorgon, så går man upp och tittar ut genom fönstret och det är helt vitt! Till råga på det så snöar det fortfarande, vet inte om jag vågar lämna lägenheten idag. Men det är fortfarande vackert, och jo, jag ska nog ta mig ut på en promenad snart, måste ju få lite frisk luft och motion.

Den vackra vita vyn ifrån min köksfönster !

Idag börjar jag jobba kl.15.00 och jobbar till 21.00, rätt skön tid såhär en fredag, efter jobbet skall jag åka direkt hem till pappa som fyller år idag, blir lite firande! Men jag undrar om jag kommer att få ut min bil ifrån parkeringen? Jag är lite orolig, men det ska nog gå på nåt sätt.. Nej nu ska jag sätta fart, röja upp lite hemma och sen bege mig ut på en liten powerwalk i snövädret! Och jag bara njuter av tanken på att jag antagligen slipper nästa vinter här hemma, då minsann skall jag befinna mig i ett land långt långt bort.. Mmm.. kan bara smaka på känslan av hur underbart det kommer bli..!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar