torsdag 24 februari 2011

Drömmar !

Då är nästan mina vansinnes dagar över.. ja alltså jag är ju inte ledig än på ett tag, men det känns nästan så nu efter dessa dagar. Jag hade 4 stycker lugna sköna lediga timmar med hårinpackning och Playa del sol innan jag for tillbaka till Helgesta. Nu sitter jag här och det börjar snart bli dags att krypa ner. Det har varit en toppen dag iallafall, har ätit min första semla för iår, otroligt gott! Alla glada och mysiga, då kan de inte bli så mycket bättre! Men jag tycker att det känns som att klockan är såååå mycket mer än va den är, men det är ju rätt skönt i sig, lär ju inte få något problem att somna sen. Kliver av passet 9 imorgon, då skall jag pipa upp till Södertälje en sväng, fika lite med Lina och så, det ser jag fram emot! Men sen skall jag ju jobba på macken mellan halv tre och halv sex.. Fan vad jag ångrar att jag tog det passet egentligen, har varken ork eller lust, men vad gör man inte när det krisar.. Jag har iallafall en ledig fredagkväll, tänker nog ta en tur till mina mor och far föräldrar och mysa lite, va ett tag sedan så det är på tiden. Det är nu bara 35 dagar kvar och jag har fortfarande inte fått någonting gjort, känner mig lite stressad. Det får bli på min lediga dag helt enkelt, då skall jag göra klart så mycket som möjligt så att jag verkligen kan vara ledig de andra lediga dagarna jag har!

Jag drar mig nästan lite för att gå och lägga mig, i två nätter i rad har jag drömt om en person som har sårat mig fruktansvärt mycket och i drömmarna så blir det ännu mer. Fan, vill inte drömma sånt, de bara påminner mig om allting, om år 2010, som jag så gärna bara vill glömma.. Jag hoppas att jag slipper drömma om de inatt, för det orkar jag bara inte med. Men jag skall nog gå och lägga mig och försöka slappna av lite, tänka på något roligt och hoppas jag drömmer om någonting bra denna gång..

Sist men absolut inte minst, utan snarare störst, ett stort Grattis till min älskade storebror Eddie som idag fyller 25 år ! Hurra hurra hurra hurraaaaa !!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar