söndag 13 februari 2011

I vänskapens tecken !

Nu är jag hemma igen efter en kväll på macken! Riktigt skönt att komma hem och krypa ner i sängen, det är nåt fruktansvärt vad kallt det är ute. Det var en otroligt lugn kväll ikväll, är väll ingen som vill gå ut i den här kylan. Hade ensam stängning och det flöt på utan problem, men de känns lite tungt att man ska upp och köra öppningen imorgon också, men det är så det är!

Har haft en riktig toppen dag idag! Kom ut på min planerade långpromenad och det var så underbart skönt, trots att kylan bet lite i kinderna ibland. Solen sken och snön glittrade, mötte en massa människor på vägen som verkade tycka det var lika skönt som jag. Jag hade mina små vikter på fötterna också för att det skulle bli lite extra jobbigt så jag blev riktigt varm i kroppen utav min promenad! Kom in, körde ett ordentligt mag och rygg träningspass och avslutade sedan med lång stretching och meditation. Sen var det bara att hoppa ner i badet och njuta en stund för att sen göra sig klar att åka till jobbet, men typiskt nog så hade jag tagit fel på tiden så jag kom en aning försent, är så krångliga tider nuförtiden, börjar kvart i, tjugo över eller tio över.. går liksom inte att hålla reda på! Men det gick bra ändå, hade en ypperligt trevlig jobbarkväll tillsammans med Sandra och vi bestämde att vi kör en "alla hjärtans dag" i vänskapens tecken, dra ihop ett gäng brudar, åka upp till stan och avnjuta några drinkar och snacka lite skit! Kan ju bara inte bli bättre, så nu ser jag mycket mycket fram emot måndagen, ska bli jätte mysigt! Men nu kallar John Blund så jag tackar för denna underbara dag med det vackra vädret och säger godnatt och sov gott !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar