fredag 18 februari 2011

41 dagar kvar !

Ja nu är det 41 dagar kvar, jag längtar så in i norden att jag helt enkelt inte kan sluta räkna dagarna! Nu är jag iallafall åter ensam hemma igen efter att jag haft trevligt besök i lyan. Fick mig en supert trevlig torsdag med lunch uppe i stan, sen toast skagen och vin här hemma! Idag har ju vädret varit riktigt toppen så det hanns med en promenad i solskenet också, super härligt! Men nu sitter jag och funderar lite över vad jag skall göra ikväll, har lite planer på att åka med Milla till trosa, dom skulle ha lite tjej kväll och det är ju alltid trevligt! Man behöver ju inte sitta hemma och häcka bara för att man ska jobba imorgon. Som sagt, jobb imorgon, öppning på macken! Ganska så trevligt sådär en lördag morgon, hoppas att solen kan va på min sida och öppna tillsammans med mig, då blir det ännu bättre. Ja sen är det jobb på söndag också, då på helgestahemmet 8-23 och sovnatt, sen kvällen på macken på måndagen och ja sen fortsätter mitt liv att se ut sådär ca fram till den 3 Mars, sen har jag några enstaka lediga dagar iallafall. Nej, nu ska jag njuta av en smörgås och fundera ut vad tusan jag ska jag göra med all skagenröra jag har kvar i kylen? Ja de får bli en senare projekt...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar