måndag 7 februari 2011

Jag kan, jag vill, jag gör !

Wow... När jag sitter här och skriver mitt första inlägg i min blogg så kan jag inte förstå att jag snart kommer att sitta någon annanstans i världen och skriva om intressanta och spännande händelser i mitt nya liv från mitt nya jobb i mitt nya land.. Att jag kommer att sitta någonstans så långt långt borta och dela med mig utav mina upplevelser och erfarenheter jag kommer att få vara med om. Jag tänker tillbaka till hur jag egentligen hamnade i den sits jag befinner mig i nu.. hur jag tog steget till att äntligen göra något nytt i mitt liv.. jag tänker på alla människor jag har träffat den senaste tiden som har inspirerat mig till att vilja, till att fortsätta och att ha ett mål.. alla spännande kurser jag har fått möjlighet att läsa och de undervisare som jag har fått lära utav. Det finns bara ett ord jag vill ge till alla dessa människor som jag har haft runt omkring mig under denna tid och det är Tack !

Trots att jag har kommit en bra bit på vägen, mycket längre än jag någonsin trodde jag själv kunde så är det även en lång bit kvar. Den 31 Mars lämnar jag Sverige för att ge mig ut på nya äventyr och innan dess är det en massa som jag måste hinna få ordning på, tiden är knapp och nerverna skarpa, men något som jag under den här tiden har lärt mig, är:

Jag kan, jag vill, jag gör!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar