lördag 30 april 2011

Valborg i turkiet !

Äntligen, efter en tidig tidig morgon och en lång dag på flygplatsen så är vi äntligen hemma och lediga ! Vid halv tre inatt åkte jag och Nicole till flygplatsen, riktigt trötta men ändå taggade på att göra vårt jobb! Det hela började väll lite sådär då vi precis hade gått ut genom dörren och skulle ta trappan ner, då försvann helt plötsligt Nicole, ner för trappan föll hon som en liten vante medans jag stod där chockad och stum, lyckligtvis fick hon tag i handräcket och lyckades stoppa fallet halvvägs men ack så jag tyckte synd om henne då ! Men vi kämpade på ändå och tog oss hela och rena (förutom några små skråmor på Nicole) till flygplatsen. På vägen dit märkte jag att jag äntligen hittat en som har samma musiksmak som jag, så vi rockade rejält på vägen till flygplatsen och än mer på vägen hem, riktigt crazy men riktigt roligt ! Älskar sådana galna stunder !

Idag är det Valborgsmässoafton och det skall vi självklart fira även här, vi var hemma från flygplatsen vid 15 tiden och nu skall vi förbereda inför kvällen. Det blir självklart sånghäfte, snacks och vin på balkongen för att fira in våren !


Så jag och mitt kära Antalya airport team önskar allihoppa en riktigt trevlig valborgsmässoafton och en härlig start på sköna Maj ! Vi kommer att starta Maj månad med ett besök på Hamam (turkiskt bad) och bli skrubbade och insmorda, den perfekta grunden för den perfekta brännan !

...Sköna maj välkommen till vår jord igen !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar