torsdag 21 april 2011

Gallerix !

Äntligen börjar blogger fungera som vanligt och nu kan jag återigen ladda upp bilder ! Det kommer göra det lite enklare att skriva inlägg, för som man brukar säga, en bild berättar mer än tusen ord! Så här får ni en liten sammanfattning på bilder tagna i turkiet hittils! Det är bilder som är tagna i Alanya när vi fick följa med på utflykter och besöka bland annat "Red tower", droppstensgrottan, gamla teatern i Sides gamla stad och flera utav våra samarbetspartners som vi jobbar med i Alanya ! Se och njut utav det vackra turkiet !




Det var bara ett litet smakprov på turkiet och jag har många många mer bilder som jag gärna skulle lägga upp, men man får nöja sig med lagom ibland och somsagt, nu kommer jag kunna lägga in bilder till inläggen jag skriver ! Så jag hoppas att blogger fortsätter som det ska så att jag kan dela med mig utav mitt liv här i turkiet !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar