fredag 15 april 2011

Dags för flytt !

Godmorgon, idag är jag trött, riktigt trött..! Det blev en natt på flygplatsen igår och allting gick skitbra och var jätte roligt, det var ju bara den här lilla detaljen att det spöregnade, och då menar jag inte lite regn som luktar så här gott mot asfalten, utan regn som att stå mitt i en dusch stråle.. Vi blev totalt genomblöta i våra fina nya uniformer och kavajer. Sen skulle vi sitta på en buss tillbaka i två timmar i våra genomblöta kläder! Så det var skönt när vi vid 4 tiden väl var hemma fick krypa ner i sängen med värmen på högsta grad, så nu ar jag varm igen! Men förutom den lilla lilla detaljen så var det som sagt skitkul, och jag ser fram emot nästa flygplats dag !


Idag skall jag flytta från lägenheten i Alanya till Antalya, jag hoppas djupt att Nicole och jag får bo tillsammans, det skulle va skitkul! Sen hoppas jag även förstås att lägenheterna är bra så att man kan göra sig hemmastadd. Men vi har ledigt hela dagen idag och imorgon, så det blir kanske till att prova på Antalyas stadsliv ikväll! Men nu ska jag äta frukost och börja packa ihop mig, klockan 12.30 går flytten! PUSS PUSS!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar