fredag 1 april 2011

Resan har borjat !

Ja, da ar vi igang.. mitt aventyr har borjat ! Jag maste saga att jag inte ar sarskilt avundsjuk pa alla dar hemma i Sverige.. Vi har namligen stralande sol och varme har om dagarna. Flygresan hit gick superbra och det var skont att antligen vara har ! Vi har precis lagom langa lektioner och har en och en halv timmes lunch, pa solens basta sandningstid till och med, da hinner man bade sola och ata och allmant njuta av detta underbara klimat! Manga ganger har vi stallt oss fragan "va fan bor vi ens i Sverige for?" an har vi inte kommit fram till ett vettigt svar. Vi jamfor denna kurs ratt mycket med Service & Co. kursen, och da ar det har rena rama semestern ! Kort och gott, det ar garanterat det basta valet jag gjort i mitt liv att gora det har, helt garanterat!

Jag har fotat en del och hade garna lagt ut bilder, men sitter for tillfallet vid en utav hotellets datorer sa det skiter sig, imorgon skall jag forsoka finna ett stalla med tradlost sa att jag kan anvanda min egen dator! Men iallafall, till er dar hemma.. Jag trivs som fisken i vattnet, det har ar det roligaste jag gjort i mitt liv och jag ser mycket fram emot att borja jobba ! Men nu, efter en eftermiddag pa beachen med volleyboll spel, ett dopp i polen, ett besok pa kopcentret och en bars i guidebaren sa ar det dags for mig att ga till sangs sa att jag orkar upp pa min traningsrunda imorgon.. Och jag glomde nastan saga, FRUKOST BUFFE IN MY HEART ! Godnatt och sovgott gott folk !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar