söndag 10 april 2011

Mot Turkiet !

Ja da ar vi inne pa den sista kvallen har pa G C, manga har redan akt till sina destinationer och vi ar nagra kvar som aker tidigt imorgon bitti, de kommer bli en lang flygdag med 2 mellanlandningar..... Men vart allt att antligen fa komma ivag! Jag skall jobba i Antalaya, mycket flygplats kommer det att bli, sa jag hoppas att alla skall resa till turkiet i sommar for da kommer ni nog fa mota mig pa flygplatsen ! Det har varit 10 underbara dagar har och jag ar helt familijart foralskad i dessa manniskor jag mott har, sa underbart.. Hemskt att ta farval, men jag vet att jag kommer att fa traffa manga igen !


Nej jag bor fara upp pa rummet och packa det sista och sen komma i sang, blev inte mycket somn inatt utan snarare liiiite for mycket redbull vodka..... (!) Men, nasta inlagg kommer fran turkiet, nu skall jag suga in denna upplevelse och lagra den pa listan av saker som jag aldrig kommer att glomma ! Godnatt och sovgott !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar