lördag 16 april 2011

Ny stad, ny lya !

Det var över förväntan när vi igår anlände till vårt nya hem. En stor lägenhet med 4 rok. och stor härlig balkong, även havsutsikt faktiskt ! Kändes riktigt bra, speciellt eftersom vi bor 3 riktigt bra brudar tillsammans, fast Thea flyttar snart till Kemer, så då blir det bara jag och Nicole tills det förmodligen flyttar in ännu en brud. Så det är riktigt bra och jag trivs som tusan. Egen pool har vi också, fast den har dom inte fyllt än, men det kommer. Vi har inte heller något internet uppe i lägenheten ännu, men det kommer också snart! Istället så har vi ett litet "cafe" precis nedanför med trådlöst som vi får använda. Så just nu avnjuter jag en öl i solen här nere, riktigt skönt !

Idag är vi lediga, har legat på beachen och stekt lite och promenerat runt lite här i trakterna. Vi bor ca. 20 min ifrån Antalya city, och ikväll tänkte vi ta oss in och käka middag och kanske ta en drink! Men innan dess skall även Nicole och jag göra lite ljusa slingor, håret har ju solblekts en del, så det behövs lite lyster i det ! Men nu skall vi bara fortsätta surfa runt, njuta och ha det bra, imorgon är det flygplatsen som gäller igen och då kommer vi antagligen få prova på att sända en del bussar också.. och en liten detalj, det är danskar vi ska ta emot imorgon, det blir spännande ! Men för tillfället, vänta inte på att ditt liv ska börja, skapa ditt liv nu !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar