onsdag 6 april 2011

Livet pa Gran Canaria !

Som jag namnde i tidigare inlagg har vi inget internet pa rummen, vilket gor att jag inte riktigt orkar anstranga mig att fa tag pa internet, sa det blir inte mycket inlagg harifran gran canaria, men nar jag val anlander till min destination sa skall jag se till att det blir battre uppdaterat! Men jag kan bara saga att det har fortfarande ar grymt, helt sjukt kul! Jag skrattar sa jag nastan dor varje dag. Igar var vi lediga och vi var aven skapligt bakis efter mandagens utekvall inne i Playa ingles, det var grymt drag och jag kom i sang ungefar vid sju pa morgonen.. sen upp vid nio for att ata frukost, sen var det stranden som gallde, solning, badning, beachvolley och lek i poolen, 12 "vuxna" manniskor... vi hade nog roligare an barnen !


Kvallen igar blev en middag i Playan och sen en drink, riktigt my, sen var det bara hem och sova! Idag har varit en ratt chill dag, undervisning och sen lang lunch ! Onskar jag kunde lagga upp bilder, sjukt svart att forklara det har med ord! Men nu ar det dags att spela lite biljard med favorit pojkarna innan lektionen borjar igen! PUSSPUSS



3 kommentarer:

  1. Härligt att höra att du har det toppen! Saknar dig redan däremot! :) <3 Puss Lina

    SvaraRadera
  2. MAMMA SAKNAR DIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  3. Later som du har galet kul Emmis :) och jag ar sa glad for din skull. Kom ihag, man lever en gang.. Sa da ska man leva for fullo <3 Var radd om dig. Vi ses i Turkiet i host! Puss och kram Matilda

    SvaraRadera