måndag 15 augusti 2011

Sushi !

Efter en hel helg med flygplats och övernattning i Örnekköy så sitter jag nu på balkongen, käkar körsbär och inväntar kvällens flygplats! Vi har ett flyg fullproppat med Stockholmare som skall till Alanya som vi skall ta emot och inte nog med att det är sista flyget, det innebär också två dagars ledighet och 48 timmars charter i Alanya för min egen del ! Yey !!!

Jag har haft en riktig toppen helg, mycket flygplats men jag har även spenderat mycket tid hos Nicole i Örnekköy, jag har kunnat sova riktigt bra på nätterna och inte alls sådär oroligt som jag normalt gör nu förtiden ! Imorse gick jag upp tidigt och drack kaffe ute på balkongen, inte alls så varmt och vidrigt som det varit ute ett tag, sen gick jag ut och sprang min gamla 3 km runda som jag alltid sprang när jag bodde här, gick till mataffären köpte lite frukost, gjorde ordning två mackor till Nicole och mådde bara toppen ! Det var länge sen jag mådde så bra en morgon, ingen jobb ångest, ingenting !

Vi hade bara ett flyg idag på dagen också, gick super bra, inga som helst problem ! Efter det åkte Nicole och jag och käkade sushi, jag har alltid velat lära mig äta sushi men har bara ätit det en gång innan och då tyckte jag mest att det smakade lingongrova, men idag, med smaktips från Nicole så tyckte jag faktiskt om det ! Ett utav mina mål uppfyllda: Lära sig tycka om sushi ! CHECK! Min personutveckling går åt rätt håll ! Efter min lilla själv seger så åkte vi hem och jag svidde om till bikini och la mig nere vid poolen och bara hade det skönt, läste min bok som jag precis börjat på och nu börjar den bli spännande ! Nu har jag städat lite och bara haft det allmänt bra, jag känner att jag har så mycket energi, det gillar jag ! Ser fram emot min ledighet och att få spendera lite tid med Emma W och Josefine i Alanya, skall bli grymt ! Nu skall jag nog avnjuta en glass och hänga min tvätt !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar