onsdag 24 augusti 2011

Siesta a´la Antalya !

Siesta i Antalya, mysigt som vanligt.. Har solat lite och tvättat en massa, nu ligger jag i Nicoles säng och klinkar lite på hennes laptop.. Det var en ruskigt varm dag på flygplatsen, svetten bara rann..! Nästan så att turisterna som kommer tycker att det är för varmt, men det är väll därför man reser hit, för värmen! Jag däremot skulle gärna byta för en vecka hemma i regn och rusk, lite kräftor och nubbe tillsammans med alla nära och kära.. Men jag får stå ut med denna värmen ett tag till.. ja ett par månader till med andra ord..! Men jag gillar det ! Idag har jag bestämt mig för att jag skall gå till gymmet och köpa gymkort imorgon, var där i Fredags och kollade läget och han i kassan lovade att han kunde jobba bort 10 kg från min kropp... 10 kg?! det var inte riktigt vad jag hade i tanken, kanske 3 eller max fem.. men 10?! blir lite orolig om jag blivit kroppsblind eller om han helt enkelt visste hur han skulle sälja in en gymkort.. de funkade. Så jag ger honom en chans och ser hur många kg han kan få bort, får väll se ! Nu skall jag äta lite mat och sen göra mig klar för flygplatsen, c-ya !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar