onsdag 3 augusti 2011

Siesta !

Sitter för tillfället HEMMA i Örnekköy och äter ett ägg vid köksbordet.. Har haft flygplats dag och skall även ha flygplats natt, så jag spenderar min siesta i mitt hem i Örnekköy vilket jag finner väldigt trevligt ! Har visserligen sovit nästan hela dagen, men har iallafall haft sällskap utav Nicole ! Jag gick upp väldigt tidigt imorse och tog en morgon promenad, det är så skönt att va ute på mornarna för då är det inte så fasligt varmt.. Men jag tycker att det är svårt att hitta en bra väg att gå eller springa på, blir oftast för kort runda och jag har ingen aning om hur långt jag går. Saknar min springbana som jag hade här i Örnekköy, där det var utmätt hur många meter man sprungit. Då visste jag hur långt jag sprang och kunde hela tiden sträva efter att förkorta tiden.. Men det var då det.

Jag har iallafall varit duktig i tre dagar nu, inte ätit en kaka, godisbit eller annat gott.. jo gott har jag ätit, men det i form utav sallad ! Nu räknade jag visserligen inte med de drinkar jag drack i måndags, men bortsett från dom så har jag varit duktig ! Men jag märker att jag har svårt för att komma in i mina rutiner som jag vill ha, jag saknar faktiskt lite att ha ett normalt liv med normal sömn och skapliga träningsrutiner, men jag får satsa på det när jag känner mig klar i denna branch och helt enkelt kämpa stenhårt för att få tillbaka lite rutiner i Side igen !

Nej, nu ska jag äta mitt sista ägg, sen börjar det bli dags att göra sig klar för flygplatsen, imorgon är jag ledig och ska se till att jag kommer iväg på Hamam och till stranden så att jag kan få tillbaka min bränna ! Ha en bra onsdag allesammans :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar