tisdag 9 augusti 2011

Morning !

Jag spenderade hela kvällen i soffan igår och gick sedan och la mig tidigt. Jag kikade på lite saker på nätet och jag tror jag börjar få en aning om vad jag vill göra här näst..! När jag sedan gick och la mig hade jag så mycket i huvudet att jag hade svårt att somna, vilket ledde til att jag var fruktansvärt trött när klockan ringde halv sju imorse. Men jag tog mig upp, drack mitt kaffe och tog mig sen ut på en springtur ! Jag har bestämt mig för att öka lite försiktigt nu, förra veckan var det mest promenader och lite styrka, denna vecka tänkte jag ge mig på mer joggingturer och lite hårda styrka. Tänker inte göra samma misstag som jag alltid gör, går ut för hårt i början och snabbt tröttnar, nej denna gång vill jag verkligen lyckas !

Idag har jag GOD hela förmiddagen och sen service, har jag tur och det inte uppstår en massa problem så blir jag klar skapligt tidigt ! Hoppas på att få prata med lite trevliga gäster idag iallafall, det vore lite kul.. Annars hoppas jag bara helt enkelt på en bra, lugn och fridfull dag, vilket jag även önskar alla andra också !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar