söndag 14 augusti 2011

Godmorgon Söndag !

En god morgon vid frukostbordet i det lilla köket i Örnekköy, jag spenderade natten här lite oväntat då vi gjorde lite ändringar i schemat inför morgonen. Skulle egentligen vara på beach service men sa att jag lika gärna kunde va kvar och ta flygplatsen ! Har flygplats inatt också och även imorgon dag och natt, så jag kommer i princip bo här nu, så mysigt ! Men jag måste åka hem på dagen idag och packa, för imotgon tar jag nämligen en transferbuss till Alanya för 48 timmars charter ! Ska bli så skönt att komma iväg en stund, bara njuta och ha de bra, spendera lite mer tid med Josefine och Emma, ska bli skitkul !

Jag sov ypperligt gott inatt men jag drömde konstiga drömmar.. Ena drömmer fick jag färdas genom tiden i universum och jag minns hur jag var berädd på att min existens skulle upphöra.. Men det gjorde den inte, istället blev vi placerade i samma stad flera flera år senare och började direkt att leta efter nära och kära för att försöka ta reda på vad som hände och vilket år vi nu befann oss i.. Skum dröm.. Drömmer mycket skumt numera, antagligen för att jag har mycket i tankarna ! Men nu tänkte jag slänga ihop lite frukost och sen göra mig redo för flygplatsen ! Ha en bra söndag !!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar