fredag 1 juli 2011

Husmys och shopping !

Gårdagens utgång på Jolly fick lite oväntade vändningar.. Vi hade precis beställt och slog oss ner vid ett bord där det serverades en skål med popcorn och en med rostad majs, de knepiga var att det inte bara var majs i den ena skålen utan även jordnötter vilket Nicole är alergis mot, i en hand med majs fick hon även i sig nötter vilket ledde till att det börja klia i halsen på henne... Jag som inte hade druckit tog bilen och Nicole med mig, sen for vi till sjukan direkt, lyckligt nog så blev de ingen större reaktion och vi kom till sjukan och dom undersökte henne och hon fick några piller, men tur nog så verkade det lugnt och kliet slutade efter ett tag ! Vi åkte tillbaka och hämtade de andra och sen drog vi hem och la oss, alla levande, friska och glada !

Jag sov länge imorse, super skönt! Gick upp och njöt av min morgonkaffe på balkongen, sen blev de träningspass och simning! Jag var på tok för rastlös för att bara ligga vid poolen, så jag åkte till Terra city och fick lite shopping tid för mig själv, ibland är de skönt att bara va lite ensam ! Jag hittade lite smått och gott, otroligt bra köpcenter det där och fullt med REA för tillfället..!

Hemma igen så gick jag och Nicole och handla, sen blev det husfruar av oss igen. Jag bakade en chokladaka med vitt chokladtäcke och Nicole gjorde en hallonpaj! Sen kom 12'orna upp, Emma och Josefine, dom hade fått syn på bögarna som brukar stå och raka varandra på balkongen, så vi intog vardagsrummet och satt och kikade medans ena bögen stod halvnaken och raka sig, jävlar vad noga han va ! Blev inte bara en halvnaken rak show utan han bjöd även på lite dans... Ja, vilka roliga typer.. Efter showen blev det paj, chokladkaka och ett glas vin på balkongen, skönt med en lugn hemma kväll! Imorgon är vi återigen dreamteam på terminal 2, de ska bli kul ! Men för ikväll, tack för en underbar dag och godnatt !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar