fredag 29 juli 2011

Godmorgon !

Nu var det länge sedan det kom en liten updatering här, jag har haft så mycket för mig ! Spenderade ett par härliga dagar i Antalya sen har jag bara haft fullt upp och inte riktigt ro till att sitta ner och berätta, och inte nu heller faktiskt. Sitter och dricker mitt morgon kaffe, jag är sjukligt trött och kaffet smakar sådär måste jag säga.. Dags att byta upp sig lite på kaffe fronten känns det som, det är det nog värt ! Som sagt har ja inte heller ro nu att sitta ner och skriva, måste göra mig klar för att bege mig till kontoret, ska nämligen ha mina första välkomstmöten idag så jag måste förbereda mig lite.. Så egentligen ville jag bara säga godmorgon, jag hoppas på att orka ta mig lite tid ikväll och göra en ordentlig uppdatering på mina senaste dagar ! Men nu är de office som gäller.. Wish me luck !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar