torsdag 12 maj 2011

Underbar kväll !

Igår hade vi en riktig toppen kväll ! Jag var på departure nästan hela kvällen och det gick så bra, det var så många mysiga gäster att prata med och alla var så nöjda och glada ! Det är så kul att gå runt och mingla och höra hur deras semester har varit, vissa har inhandlat ting som nya lampor och andra bara en jäkla massa kläder och skor. Träffade också ett par ifrån lilla Gnesta, jag tyckte så väl att jag kände igen mamman i familjen men jag vågade inte riktigt fråga, sen blev det något fel med deras boardingpass, det hade förväxlats med en annan så jag fick hjälpa dem och såg då att dom var från Gnesta ! Det kändes riktigt härligt att träffa någon hemmifrån och jag bad dom hälsa hem till Gnesta och Statoil. Kanske var det en utav de största orsaker till att jag blev så glad och nästan varm inombords, ibland saknar man den lilla sketna orten mer än man tror !

Mitt goda humör fortsatte idag, både arrival och departure gick fint, sen var det bara att åka hem och ta en lur för sen ska vi tillbaka till flygplatsen och välkomna nya gäster! Imorgon ska vi på kick-off, dock är det den delen alla kallar den "tråkiga" delen, vi ska bara gå igenom statestik, prata ideér och så, nästa vecka kommer den lite "roligare" delen. Dock blir vi upphämtade 07.15 ifrån våra lägenheter, ganska tidigt med tanke på att vi har väldigt sena arrivales inatt, tror att den sista var runt halv två tiden inatt.. Men det ska bli skitkul att träffa alla andra team och höra lite mer om företaget !

Som vanligt sitter vi nere på Kazan nu, ska äta shish kebab med sallad, ska bli smarrigt ! Vi funderar på om vi hinner se Saades uppträdande innan vi åker, se om han kan göra bättre ifrån sig än Anna förra året, vore kul om det gick vägen för det lilla lammet ! Men nu skall jag äta min kebab i lugn och ro, c-ya folks!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar