söndag 15 maj 2011

Två arrivales kvar !

Nu sitter vi återigen på flygplarsen, terminal 1. Vi har två arrivales som väntar vid 2 tiden inatt och sen ska vi ta en transferbuss med till Alanya för två dagars ledighet ! Det känns riktigt skönt att äntligen få komma iväg lite igen och få vila ut. Har inte mått någe vidare alls idag, blev på tok för lite sömn inatt, vilket det har blivit hela veckan som har varit. Det var lite tungt att jobba på dagen idag, stekande sol, sovit för lite, ont i hals och huvud och förmodligen feber, men med vårt team vi har så fixar man det. Alla har varit krassliga men alla jobbar på stenhårt ändå, det älskar jag ! Efter flygplatsen så drog vi direkt och käkade och sen raka vägen hem i sängen, fick sova nästan 3 timmar, men jag drömmer så konstiga drömmar.. Massor om flygplatsen men även annat skumt. Antagligen för att man är lite slut i huvudet för tillfället...

Sen var det bara att packa, äta och göra sig iordning för att åka tillbaka. Och här sitter vi nu igen, jag är fortfarande as trött och känner mig nästan febrig, men jag vet att det är två skapligt små arrivales, sen 2 timmar på transferbuss och sen är vi lediga ! Det gör mig taggad just nu ! Kul att det gick bra för Saade igår också, en tredjeplats, bättre än på länge ! Men jag är något besviken på Sverige kronorna dock.. förlora mot mumintrollen.. Typiskt svenskt att låta alla "gå före" när det gäller allt.. Men men, nån dag, nån gång kanske Sverige kan ta fram vikinga känslan igen och börja slå sig fram!

Nej nu har jag tryckt i mig min banan och ska fortsätta surfa lite, snart skall vi ut i kylan och avsluta kvällen, och snart så, snart blir det mini vaccation !

Godnatt och sovgott Sverige !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar