måndag 16 maj 2011

Harribo hörnan !

Efter en lång lång bussresa är vi äntligen framme på Sesam, har nog aldrig blivit så glad att komma till detta ställe! Snälle Rasmus har fixat en egen lägenhet till mig så att jag slipper sova på soffan dessa nätter, tackar för det ! Bussresan gick bra, men det har verkligen varit en lång natt, jag är frusen och trött, men börjar tina här under täcket. Ac'n går på full värme och jag ser fram emot att äntligen få sova !

Men som sagt, allt flöt på jätte bra ikväll, inga PIR rapporter eller annat strul. Nicole och jag laddade på oss med lite energi i Harribo hörnan som dom har på flygplatsen, en massa slemmiga gummi godisar, gott var det och precis den energin vi behövde för att orka med natten. Dock tog den energin slut väldigt snabbt och ligger för tillfället nere på noll... Så nu är det helt enkelt kudden som gäller och jag ber med hela mitt hjärta om att slippa behöva drömma om något som har med flygplatsen, tui eller tyskar att göra ! Godnatt (morgon) !!!

Fyller på energi förrådet i Harribo hörnan !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar