tisdag 27 september 2011

Internet, yok !

Då har det legat lite på is här ett bra tag nu, på tok för länge och jag har varit med om på tok för mycket roligheter för att kunna skriva ner allting här. Anledningen till att jag inte har skrivit är för att internet i min lägenhet har beslutat sig för att sluta fungera, Så just nu sitter jag nere i receptionen för en snabb uppdatering innan mitt batteri lägger av. Inte långt kvar här i Turkiet nu, tiden går på tok för fort och jag börjar få lite smått ångest för att lämna landet och Side, (vem trodde man skulle känna så för ett par månader sen) men det skall bli spännande med något nytt iallafall. Vi kämpar på hårt här nu, vi är nästan för få guider och det är galet mycket att göra både på flygplatsen och här i Side, samtidigt som vi vid sidan utav allt jobb anstränger oss för att försöka hinna med att ha roligt och umgås så mycket som möjligt.

Nu är batterriet nästan helt yok, så jag tar och stänger ner denna nu och går upp och lägger mig, mina batterier är också nästan helt slut så det passar sig. Men jag hoppas på att få lite internet i lyan snart så att jag kan ta mig tid med en ordentlig uppdatering. Men ett litet livstecken fick jag iallafall med ! Godnatt !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar